onsdag 29 december 2010

Drink up, fall down!

Inne pa tredje veckan nu. saker och ting borjar antligen ordna upp sig. Julen har varit trevlig, absolut att jag kande mig lite ensam och overgiven nar jag at middag sjalv i lagenheten pa julafton. men dagen efter var det julfirande Irish style.

Borjar bli klar med alla saker som behovde fixas, har fixat national insurance number, engelskt telefonnummer, engelskt CV, engelskt bankkonto, skickat runt mitt CV till fem-sex stallen och fatt ett samtal tillbaka. som det ser ut nu ska jag testa pa det pa tisdag klockan 9 (skont att slippa jobba over nyar) sen far vi se om jag duger eller far leta vidare. (knappt nervos) Blir nog inte mkt nyarsfirande iar. Mary fyller ar imorgon sa nyarsafton kommer jag vara bakfull och dann, da vi borjar fira redan vid 11-12 med skumpa.

Nu vandrar jag ivag och inhandlar en flaska vin for att fira mig sjalv, och att jag kanske fatt jobb utan vidare anstrangning. yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar